pondělí 24. ledna 2011

Beřovické nohy: vyhodnocení 2.dílu

FOTO 3
FOTO 4
Dnes jsem zveřejnil 3.díl soutěže Beřovické nohy a mou milou povinností je vyhodnotit díl druhý. Hlasovalo opět 13 čtenářů libe.cz. Tři z prvního kola se tentokrát zdrželi, tři noví tipující přibyli. Plný počet čtyř bodů získalo ve druhém kole hned 6 soutěžících. Ve vedení se osamostatnily dvě "nohoznalkyně": Barbara Handlová a Dominika Mayerová. Obě se pyšní plným počtem osmi bodů. Na průběžném třetím místě je Adam Koukol /7 bodů/. Na fotografii číslo 3 je Pavel Růžička při Mistrovství klubu ve hře na jamky /30.6.2007/ v souboji s Petrem Sirotkem, samozřejmě jamka číslo 2. Na tříparu číslo 16 právě odpálil Jonáš Mencl, rovněž při jamkovém šampionátu, ale o dva roky později /23.5.2009/.
PRŮBĚŽNÁ TABULKA

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jak jsem už napsal minulé pondělí, s těma „haxnama“ na fotu č. 4 jsem měl hned problém. Jonáš byl také jeden ze dvou mých původních tipů. Jenom jsem nechápal, že by ho Aleš dokázal vyfotit při stejné ráně najednou ze zadu i z boku. Proto jsem váhal a napsal až v neděli Adama, který měl stejné boty a stejný černý proužek na šaftu hole.
PS. Doteď jsem nepochopil, jak se Aleši dokážeš tak rychle při focení přemísťovat.
LT

Adam řekl(a)...

Klíč bude v tom, že ne všechny fotky jsou od Aleše :-) Zrovna u fotky Jonáše vím, že autorem je Dodin.

Chiquita řekl(a)...

Teda hádat kdo je na fotce podle proužku na shaftu je fakt neco;-)

Anonymní řekl(a)...

Tedy minulý týden stálo všechno co u mne souviselo s golfem za kulový... . Nejdřív jsem zaplatil za 7 členů rodiny členský poplatek na rok 2011. Ve čtvrtek jsem byl Jirkovi za "kavku", v neděli jsem zahrál totální "šrot". A ještě jsem měl smůlu, že se Adam nepoznal, protože věděl, že FOTO 4 fotil Dodin. A předstihl mě o bod, přestože jsme oba z osmi tipů neuhodli pouze jeden.
PS. Chiquito, podívej se na FOTOARCHIV 2007, Mistrovství klubu na jamky, foto č. 4 - stejné boty, tmavé kalhoty i ten kurva tmavý proužek na šaftu železa. Takže nejenom proužek, ale i boty a kalhoty. Nic jiného kromě palce pravé ruky na FOTU č. 4 vidět nebylo. Ty máš výhodu, že možná poznáš Adama podle palce, ale já ho podle něj doopravdy nepoznám.
PPS. Teda Aleši, ty nejen že jsi tak rychlej, ještě se dokážeš přeměňovat v Dodina. To je fakt hustý.
PPPS. Hele Aleši, nemůžeš doplnit pravidla soutěže, že všichni, kteří budou mít v soutěži nějakou část těla, se nemohou soutěže zůčastnit, protože jsou zvýhodněni? A nejlépe i jejich rodinní příslušníci. Jo a prosím Tě, části mojeho těla tam nedávej.
LT

Anonymní řekl(a)...

Chiquito opravuji se, je to foto č. 39.
LT

Chiquita řekl(a)...

Jsem uplně zapomněla, že měl Adam někdy takovýhle kalhoty:-) Ty boty jsou ale jiný...
To víš LT, mám to opačný pohlaví v oku;-)
Určuju to ale výhradně podle švihu...

Jonys řekl(a)...

Podle nohou jsem se poznal, ale když vidim celou fotografii, nevěřím vlastním očím. :D:D

libegolf řekl(a)...

Ládo. Můžeš mi napsat co jsi myslel tím, že jsem tak rychlej? Jako ve švihu???