středa 16. června 2010

MK na jamky: zbývá 48 hodin

Do uzávěrky přihlášek letošního Mistrovství klubu ve hře na jamky zbývá 48 hodin. Je přihlášeno 29 mužů a pouze 7 žen. Hrozí tedy zrušení ženské kategorie vzhledem k malému zájmu /Rozpis soutěže/. Jako druhá varianta se nabízí sloučení obou kategorií. Soutěžní výbor vydá rozhodnutí ihned po uzávěrce přihlášek. Sledujte aktuální informace zde i na serveru ČGF.

12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

to by se vazne mohla zrusit zenska kategorie? Myslim, ze je nesmysl slucovat muzskou a zenskou dohromady!
B.

libegolf řekl(a)...

Nějak se mi nezdá počet komentářů...

Anonymní řekl(a)...

nekomentuji protože nevěřícně koukám na monitor a nechápu.jak je možné,že o mistrovsví klubu které by mělo být svátkem téměř pro každého člena je tak malý zájem?A Aleši slučovat kategorie mužů a žen nebo uplně rušit ženský není dobrý nápad,musí existovat jiné řešení
Vašek

libegolf řekl(a)...

Já jsem taky proti sloučení i proti zrušení. Ale nelíbí se mi udělovat titul mistra klubu, když je v kategorii 7 hráčů.

Anonymní řekl(a)...

Ted budu čistě spekulovat.Pokud je v klubu přbližně 900 hráčů tak žen z toho bude tak třetina.To je cca 600 mužů a je nás přihlášených 32.To by se pro malou účast mohli zrušit i muži?Docela by mě zajímal názor přihlášených holek na zrušení nebo sloučení.A možná by mohl napsat i někdo kdo se nepřihlásil a hlavně proč.Třeba by se s tou malou účastí dalo do budoucna něco dělat

Ktacik řekl(a)...

Já se třeba nepřihlásil proto, že nemohu odehrát předkola ve všední dny.
Také by se mi líbilo, aby se u anonymně podávaných komentářů nezapomínalo na podpis.

Anonymní řekl(a)...

Honzo tak se ještě přihlaš, podle toho kolik je aktuálně přihlášeno hráčů, by si předkolo hrál se mnou. No a v neděli odpoledne by si určitě mohl :)

Jirka

Anonymní řekl(a)...

Ten anonymní komentář napsal Vašek Danda nar.5.9.1979 klubové číslo 050-0973 který se jen zapoměl podepsat a reagoval na alešův komentář
Vašek

chiquita řekl(a)...

No to je docela bída. Spousta ženskejch co normálně hrajou mají pipi na čeladný nabo jsou v portugalsku:-(
Každopádně mi připadá, že se zájem o MK se rok od roku vůbec zmenšuje. Jestli by nestálo za zvážení alespoň něco z Růžinýho názoru, byť se to týkalo hlavně MK na rány.
http://libegolf.blogspot.com/2009/09/adela-cejnarova-adam-koukol.html

Anonymní řekl(a)...

Aha takže problematika snižování počtu hráčů na klubových mistrovstvích je dlouhodobější,jsem holt bažant,ale udivuje mě to stejně jako ty zkušené.Proč s tím osoby kompetentní něco nedělají,PROČ??
Řešní se nabízí tolik!!
Vašek

Chiquita řekl(a)...

Je to urcite skoda. Jestli te vasku napadaji nejaka reseni, tak nahod udicku a treba se neco chytne. Pravda je, ze od doby co je 18ka, tak se clenove rozdelili do mnoha skupinek, ktere uz se v klubovne nepotkavaji tolik, jako kdyz byla pauza mezi devitkama, kde se upeklo spousta veci. Tim mi pripada, ze se vsichni trosku odcizuji. A samozrejme je tu mnohem vice clenu nez drive. Vsechno ma ale svoje plusy a minusy.

Anonymní řekl(a)...

Řešení už bylo navrženo spoustu od těch zkušených jak jsem se dočetl,ale zkusím něco jiného než rauty a podobné věci které mě osobně nijak neoslovují.Psala si,že spousta hráčů hraje někde jinde.Jak je to možné?Vždyt rozpis turnajů by měl každý amatérský hráč stavět tak že stěžejním turnajem sezony je mistrovství klubu!A pak to ostatní.
Řešení se opravdu nabízí celá škála a nechci být za chytráka protože jsem golfový bažant,ale třeba kdyby byla klubovna kde by byli vystavné veškeré trofeje beřovických uspěchů,mistři klubu měli svá jména na místech kde mohou být jen mistři Velkými písmeny,trofej o kterou se hraje by měla být jedinečná a vystavená tak aby okolo ní musel každý projít.Jasně viditelné a zřetelné uspěchy všech věkových kategorií,aby lidé pochopily že soutěžit mohou v každém věku.No zkrátka aby se při vstupu do naší klubovny každý posadil na prdel!Mistři klubu by neplatily roční fee.Každý hráč který se zůčastní by si z turnaje odnesl něco co může získat jen účastí na klubovém mistrovství.
Pohledů na věc je určitě spoustu a lidé jsou různí ale musí se s tím něco udělat at je to co je to!
Vašek