sobota 5. června 2010

ME midů: den finálový

23:59 Zvítězil domácí Francois Illouz, když v rozehrávce dokázal zahrát na 18.jamce 3x birdie!
19:05 Zástupci českého golfu končí takto: 67.Marek Šulc /229, +19/, 85.Pavel Vilimovský /232, +22/.
19:00 Aktuální zpravodajství: 4 hráči s celkovým výsledkem 210 ran /PAR/. Play-off na 18.jamce: všichni birdie, znovu 18.jamka: 2x birdie, potřetí jdou zbylí dva hráči.
14:07 Výborně si dnes počínal Marek Šulc, zahrál své nejlepší kolo /74 ran/ a je v tuto chvíli na 12.pozici /z 37 hráčů, kteří dokončili 3.kolo/. Pavel je 26.
14:00 V komentářích ke včerejšímu článku se objevil francouzský text z oficiálních stránek turnaje www.ffgolf.org. Nabízím pokus o překlad, i když se učím francouzsky teprve od včerejška.
Druhý den, slunečný a teplý, dovolil zapsat lepší výsledky než včera. Morten Findsen Schou (DEN): "Pozice vlajek byly dnes lehčí, stejně jako greeny. Hřiště je vynikající, je to místo snů. Jsem šťastný, že jsem prošel cutem, protože bezpochyby nebudu mít hned tak možnost si tu zahrát. Vychutnávám si to." Dokonalou přesnost předvedl Pavel Vilimovský (CZE): "Měl jsem štěstí, že jsem dal eagle na šestce hned dvakrát." Co se týče vrcholu výsledkové listiny, je bez překvapení, že vede favorizovaný Angličan John Kemp, bývalý člen anglické reprezentace a trojnásobný vítěz British Mid Amateur.
12:50 77 - to je výsledek Pavla Vilimovského ve finálovém kole ME mid-amatérů: 12:39 Dělal jsem co mohl, ale od začátku jsem nabíral a nabíral. Není moc motivující hrát o 90.místo ;-) Ale několik jich za mnou snad zůstane.
8:00 V brzkých ranních hodinách jsem Pavlovi popřál hodně štěstí. Odpověď na sebe nenechala dlouho čekat: 6:50 Dík, už patuju:-). Jako na linoleu :-) Bitva o top 100! Já bych poslední větu trochu upravil: Bitva v top 100! Pavel právě startuje, držme palce...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Skvělý Pavle,dobrej golf