pátek 4. června 2010

ME midů: den druhý

19:35 Tee-times finálového kola: 8:00 Pavel Vilimovský, 8:10 Marek Šulc. A ještě dvě SMS došle z Francie: 19:00 Cut!! 19:10 To byly větší nervy než na týčku 12tky :-)
19:25 Cutem prošlo nakonec 100 hráčů. S českou vlajkou doprovodí Pavla do finále i Marek Šulc /89.místo/. Robert Bouška končí na 114.místě /76, 82/ a dějiště šampionátu již opustil. Ve vedení jsou dva Angličané s výsledkem -2: John Kemp /70, 68/ a Jamie Miller /69, 69/. Doposud nejlepší kolo /67/ zahrál Dán Morten Findsen Schou.
19:00 Pavel Vilimovský je ve výsledkové listině po dvou kolech na 93.místě, ale se stejným výsledkem /155/ jako hráč na postupovém 87.místě. Budeme sledovat jeho počínání i zítra! Gratulujeme!
17:45 Netrpělivě čekáme kde se zastaví hranice cutu /90 hráčů/. Dobrou náladu Pavla Vilimovského dokazují dvě SMS zprávy: 14:15 Viděl jsi tu šestku? Zase eagle ;-) 15:04 Člověče, ono to s tím cutem bude ještě zajímavý. Teď jsem asi mimo :-o Uvidíme večer.
15:45 Polovina startovního pole /72 hráčů/ má za sebou druhé kolo. Pavel Vilimovský finguruje na 35.místě, Marek Šulc na 31., Robert Bouška na 47.
14:07 Marek Šulc zahrál stejně jako Pavel 75 ran a i on zřejmě postoupí do finálového kola.
13:45 Dnes startoval Pavel Vilimovský už v 8:20 z jamky č.1. Ve svém kole si neodpustil opět 2x doublebogey. Ale jinak to bylo o mnoho lepší než včera: 4x bogey, 10x par, 1x birdie a hlavně zopakování eagle na šestce! Celkem výborných 75 a zdá se, že cesta do finálového kola je otevřená! Robert Bouška se zhoršil o šest ran na 82 a pravděpodobně si sobotní kolo nezahraje. Marek Šulc své kolo ještě nedokončil, startoval v 9:20.

5 komentářů:

Adam řekl(a)...

Hezkýýýý......gratulace !!!

Anonymní řekl(a)...

Milí čtenáři. Chtěl jsem se původně ozvat až budu vědět zda cut ano či ne.
Aleš mě však zveřejněním mých SMS donutil napsat hned. Samozřejmě tady s Márou sedíme a netrpělivě čekáme na zbytek startovního pole. Potřebujeme ještě 6 nešťastníků,kteří dají několik třípatů nebo to hodí do lesa jako třeba já:-))). Robert už bohužel rezignovaně odejel...
Jinak jsem dnes začal mnohem lépe než včera. Par na první i druhé jamce a berdie na 5-ti parové trojce přineslo klid. Bogey na tříparu po špatném flopu přes bunkr a potom par na levém doglegu pětky. Poté přišla 4 parová šestka,kde jsem zavěsil včera toho íglíka. Dnes jsem byl na drivu o něco kratší a hrál jsem z pravé strany fw na cca 125m. Návrt na levé bouli grýnu 4m od bunkru. 9i na jisto na střed grýnu,zněl pokyn do mozečku. Mírný zátah doleva a zbytek flightu,vč.kedíků chtělo jít domů:-))))). To se povede jednou za zivot. Dal jsem lahev pravého Champagne (60e)uff.Bohužel stejně jako včera jsem si nepordil s dlouhým parem 4 točeným doleva kolem lesa a hned přidal bogey.
Následovali dva klidné pary na 8 a 9 a celkově -1 první devítka. Druhá však už byla trochu smutnějsí. Na desítce a dvanáctce dabláče po stejném průběhu.Jsou to jamky,kde drive opravdu musí být dlouhý a hlavně velmi přesný. Bohužel, na desítce jsem se pokusil druhou vyhrát z toho vřesu a dal jsem to přímo za kmen stromu a na té dvanáctce jsem sice došelna grýn pro jisté bogey,ale první dnešní třípat snahu zhatil. Potom jsem šel pary až do 16,kde jsem zahrál druhou (4W)do bunkru a po bankršotu nedal pat a na 17. druhý dnešní třípat. Poslední jamku jsem zahrál velmi dobře na jisto 3(SW) do grýnu, ale nedal jsem 1,5m put. Možná mě bude stát ten cut:-))).
Bez ohledu na to, zda zítra hraju či ne, všem děkuju za podporu.
Mějte se
Pablo

Anonymní řekl(a)...

Tak v té podpoře holt budem muset pokračovat když jinak nedáš:-)))).Paráda,gratuluju

Anonymní řekl(a)...

Nějak jsem se v té radosti zapoměl podepsat:-)
Vašek

Anonymní řekl(a)...

Un 2ème tour ensoleillé, très ensoleillé même et chaud, ce qui n'aura pas empêché certains de signer de meilleurs scores qu'hier.
Morten Findsen Schou (DEN) : "Les positions de drapeaux étaient plus faciles aujourd'hui, les greens aussi. Le parcours est magnifique, c'est un endroit rêvé, je suis heureux d'être dans le cut, car je n'aurai dans doute pas l'occasion de revenir jouer ce parcours de si tôt... Alors, je savoure."
Belle régularité de Pavel Vilimovsky (CZE) "J'ai eu la chance de faire eagle sur le 6 deux tours de suite...."
En ce qui concerne la tête du classement, c'est sans surprise que l'on retrouve en tête l'Anglais John Kemp, ex membre des équipes d'Angleterre, trois fois vainqueur du British Mid Amateur.