středa 2. června 2010

International European Mid-Amateur Championship

Evropská Golfová Asociace /EGA/ pořádá v tomto týdnu /3.-5.6.2010/ ME mid-amatérů. Hostitelem je francouzský Morfontaine GC, vzdálen 20 minut jízdy SV od Paříže. Jedním z trojice zástupců českého golfu je i Pavel Vilimovský /dále Marek Šulc a Robert Bouška/. Včera a dnes se hrají cvičná kola, samotný turnaj začíná zítra. A jak stručně zhodnotil Pavel první cvičný den: "Tady ve Francii prší, hřiště lesní, tvrdé, super členité greeny...". Hodně štěstí!

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, zdravím z Chantily nedaleko Paříže všechny příznivce Libe.cz . Počasí se nám trochu umoudřilo a dnes nespadla ani kapka. Dokonce odpoledne svítilo slunce a výrazně se oteplilo.Mám za sebou druhé cvičné kolo,které jsem se snažil odehrát naplno. No, vydrželo mi to do 7 jamky,kdy jsem byl -1, ale potom jsem lehce zavěsil 2 dabláče a došel první devítku +3. Ve druhé jsem méně riskoval, ale chvilková nepozornost přinesla další dva. Celkem 77. Trochu o hřišti: jedná se o starobylý klub založen v lesích Chantily v roce 1927! Jedná se o par 70, při délce 6001m. Na hřišti není žádný aut ani značená voda. Není třeba , přátelé. Představte si kombinaci jamek: Poděbrady 12, 13, 14, k tomu Vary 12,16, Mariánky 11,16 ... Hřiště je velmi tvrdé,vč.grýnů a je lemováno všudepřítomnými 25cm vysokými vřesovišti. Míče se nedoporučuje hledat,natož hrát.Samozřejmě jsme to zkoušeli, pokud se míč vyhraje, jeho let je naprosto nekontrolovatelný. Na grýny si zvykáme po minulém Karlštejně jen ztuha. Jsou tvrdé a velmi rychlé se spoustou minibrejků. No snad se dobře vyspím. Jinak startovní pole čítá 144 Hráčů. Pozor:56 hráčů!!! má plusový HCP
a jen pro zajímavost,jen 18 hráčů má vyšší než já!!!
Zítra startuju z jamky č.10 ve 12.50h spolu s Holanďanem a Němcem/to si pokecám/. Tak držte palce a doufám,že se za mě nebudete stydět jako minulý týden. Ale kontrolou železného vozíku jsem tady prošel....
Čau Vili

K. Maštalíř řekl(a)...

Good luck:)

libegolf řekl(a)...

Jménem čtenářů děkuji za příspěvek a přeji hodně štěstí. Zase se ozvi...

Anonymní řekl(a)...

Držím palce :) Vanda

Ktacik řekl(a)...

Já fandím, Pavle. A je super, že si našel chvilku na zpravodajství.