sobota 9. ledna 2010

Soutěž bez cen


Rychlá soutěž bez cen je tu. Dostal jsem do e-mailové schránky dvě fotografie a jasný úkol: "Najdeš souvislosti mezi těmito dvěma snímky?". Zatím snímky jen prohlížím, ale souvislosti žádné. Pomůže mi někdo? Své názory a tipy piště do komentářů, popř. na e-mail: soutez@libe.cz. Foto vlevo je cca z roku 1890. Ta barevná nese rok pořízení 2009. A kdo mi úkol poslal? Michal Gabor...

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak ahoj všichni. Pokusím se,ale protože jsem první,nemám žádnou nápovědu.
Obě fotky spojuje místo. Jedná se o St.Andrews. Na prvním snímku je odpal pravděpodobně Harry Vardona, jednoho z nejlepších hráčů té doby. Za ním vlevo/vousatý, šedivý/ přihlíží starý Tom Morris!
A na 2.snímku předává zástupce Royal and Ancient Golf Club /pravděpodobně captain pro rok 2009 Colin Brown/ cenu za některý z turnajů na Old Course. Claret jug to není, takže může být spojitost s nějakým následovníkem z 1.fotky. Ale to už jen spekuluju.
Mimochodem předávájící pán má na sobě košili členů klubu Royal and Ancient a druhý muž vpravo je hráč, neboť si ještě nevyndal birdie card z levé zadní kapsy:-))).
Čau Pablo
PS. Dobře on.......

Unknown řekl(a)...

Dooobrý task... Onen druhý muž vpravo je George O'Grady, šéf European Tour. Trofej, s níž pózují, je Harry Vardon Trophy, což je asi to pojítko s první fotkou. Na ní je zcela jistě Harry Vardon.

Gian řekl(a)...

Nápověda č. 1.
Pablo naprosto dokonale vystihl popis prvního snímku, včetně Starého Toma. Akorát bych řekl , že v uvedeném roce je Harry teprve na úplném počátku své kariéry. Ale druhý snímek ... Samá voda.
David si s druhým snímkem vede velmi dobře, ale ještě tomu něco chybí. Například trofeje tam jsou dvě a více bych se zajímal i o pána vlevo.

Unknown řekl(a)...

Druhá trofej je Dubai Race Trophy, ale pán vlevo je záhadou.

Adam řekl(a)...

Nejsem si jistej ale rekl bych ze pan na leve strane druhe fotky je syn Harry Vardona...takze spojitost...na prvni fotce otec a na druhe syn...

Unknown řekl(a)...

Tímhle směrem jsem taky uvažoval. Mám ale dojem, že Vardon měl pouze jedno dítě, které se bohužel nedožilo dospělosti. Nevylučuje to možnost, že by se jednalo o někoho ze širší rodiny, byť minimálně jednou "pra". Myslím si ale, že se o rodinného příslušníka nejedná.

Adam řekl(a)...

Mam ho...to bude on...

http://www.harryvardon.com/content/view/55/43/

Ktacik řekl(a)...

Já vůbec nevím. Zároveň také nevím, jestli sem takovýhle komentář vůbec mám psát. :-D

Gian řekl(a)...

Adam STOPAŘ!!!
Fotka je z oficiálního webu European Tour - ZDE - http://www.europeantour.com/default.sps?pagegid={5A258B31-8294-4C0E-B8B9-A796F6009E52}&newsid=6643266&listPageName=ET+TourNews+-+Latest+News. Syn se jmenuje Peter Howell. O vztahu Harryho Vardona s jeho matkou se můžete dočíst v knize Golfový sen od Marka Frosta (běžel tady i film, ale kniha je 100x lepší + v ní je spousta faktografických údajů o počátcích golfu v USA).
Když si uvědomíme, že syn se účastní předání trofeje Race to Dubai Lee Westwoodovi v roce 2009 a jeho tata se ještě fotí se Starým Tomem skoro před 120 lety...
Přišlo mi to dost zajímavé a musel jsem se podělit:-)))