čtvrtek 14. ledna 2010

Školení rozhodčích

Regionální STK Západ B vypisuje pro rok 2010 pouze jeden termín školení rozhodčích III.třídy a nových zájemců. Školení bude probíhat pod vedením Luboše Klikara /3.-4.4.2010/ v pražském Erpetu. Kluboví zájemci se mohou hlásit na ales@libe.cz. Poplatek za školení uhradí klub a bude počítat s jejich rozhodcováním při klubových soutěžích. Ostatní "sólo" zájemci se mohou přihlásit přímo u lektora lubos.klikar@cgf.cz, cena za školení je 1.500 Kč. Školení vyšších tříd bude probíhat rovněž v Erpetu /27.-28.3.2010/ pod vedením Dalibora Procházky.
S pravidly souvisí ještě další nabídka, která vyplynula z našeho jamkového seriálu. Uspořádáme v Beřovicích odpolední povídání o pravidlech? Pokud máte zájem, piště do komentářů.

4 komentáře:

Ktacik řekl(a)...

Já bych měl určitě zájem o povídání o pravidlech.

Anonymní řekl(a)...

No já bych povídání o pravidlech taky přivítal.

Jirka

Mádr řekl(a)...

Já už o povídání o pravidlech zoufale volám.

Anonymní řekl(a)...

jsem pro takováto sezení, dohady kolem pravidel(třeba kolem dropů u vodních překážek) je v turnajích stále dost a co golfista to názor .....já bych se přikláněl i k tomu, že hráči s takzvaným "klubovým HCP"a možná i členové klubu, by se takových sezení měli zůčastňovat povinně(třeba 2x za sezónu) je to přeci jen vizitka klubu, jak se jeho členové chovají,vystupují a řeší nastálé situace i na jiných hřištích ....

(jen takovej nápad) ... možná by nebylo od věci, uspořádat v sezóně turnaj(nazvaný třeba "GOLF A PRAVIDLA" ve kterém by před odevzdáním skórkaret flajt poseděl ještě nad párem otázek ......nebo něco podobného ....

míra