pátek 10. října 2008

Beřovický "Ryder Cup" 3

Zítra začíná RYDER CUP! Při pohledu na přihlášené v obou táborech se nabízí následující srovnání:

Počet přihlášených: Zajíci 37 - Lišky 43
Poměr ženy/muži: Zajíci 10/27 - Lišky 11/26
Jednomístný HCP: Zajíci 11 - Lišky 8
Nejlepší HCP (kapitán): Zajíc Petr Heider 1,4 - Lišák Radek Tauš 4,7
Nejhorší HCP: Zajíci 35,5 - Lišky 25,6
Průměrný HCP: Zajíci 14,529 - Lišky 14,535
Pozn.: Při výpočtech jsem u Lišek použil 37 jako výchozí počet hráčů.

Jsou tedy Zajíci tak jasným favoritem, jak uvádí anketa? Uvidíme v neděli večer!

6 komentářů:

libegolf řekl(a)...

Jen jsem to dopsal, tak se mi jedna Liška odhlásila a jiná přihlásila. Celé uvedené výpočty jsou rázem zkreslené :-(

Radek řekl(a)...

Ankety jsou super, vždy dopadnou obráceně.

Anonymní řekl(a)...

ano je tomu tak lišky jsou skutečně favoriti..ale zající sou Octavie

Jonáš řekl(a)...

Alíku, zítra jim ve foursomu natrhnem prdel.

Jonáš řekl(a)...

Stalo se.

Radek řekl(a)...

Tak máme dobojováno. Chtěl bych všem přítomným hráčům i fanouškům z obou táborů poděkovat za to že se z drtivé většiny přišli bavit a to se snad povedlo. Musím smeknout před nádhernou hrou zajíčků - myslím to upřímně. Moc děkuji všem "svým" liškám za neuvěřitelnou chytrost a bojovnost.

Omlouvám se za sebe i Petra že nám na odpolední singly každému vypadl jeden hráč ze seznamu. Nebyl to úmysl a oba u mě máte v Beřovicích oběd. My totiž kromě tvoření přeškrtaných seznamů a vymýšlení neúplných sestav taky hráli ( já tedy daleko hůř než Petr)

PS:Jsem rád že nerozhodl ten jeden bod. I když mě to žere, názor na to nezměním. Pravidla hry budu dodržovat vždy! (A vím že i Petr)