sobota 23. ledna 2010

Finále MČR na FSG simulátorech

Zítra proběhne v Erpetu finálové kolo 16.MČR ve hře na FSG simulátorech. Do dneška probíhala I.kola v indoorech po celé ČR. Takto se zúčastnilo 59 mužů a 24 žen. Zítřejší kolo si zahraje nejlepších 35 mužů a 9 žen. Jsou mezi nimi i naši zástupci. Ze sedmého místa bude útočit Dominika Mayerová /78/, která ztrácí pouhé 4 rány na vedoucí Adélu Cejnarovou /GCERP, 74/. Mezi muži je beřovických jmen hned pět: 5. Jakub Maštalíř /70/, 10. Adam Koukol /72/, 22. Matyáš Bernat /76/, 27. Miroslav Nosky /78/, 30. Roman Fejt /79/. Ve vedení je Vojtěch Dostál /GCERP, 65/. Hrát se bude opět Torrey Pines. Muži z odpališť Champion, ženy Amateur.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

tak jsem na to koukal a 7608 m je celkem nářez .....

míra

libegolf řekl(a)...

Velmi nepříjemná zpráva před chvílí dorazila z Beřovic: "Tak do Erpetu zítra nejedu, právě jsem přijel z nemocnice. Mám zlomenou ruku.". Podepsán Jakub Maštalíř...

Anonymní řekl(a)...

kubo, cos dělal .... měl jsi tupé brusle??????
to je škoda, při tvých délkách ran věřím, že jsi měl našápnuto na bednu ...... no hlavně ať tě to moc nebolí a dáš se brzo do pořádku .....

míra

K. Maštalíř řekl(a)...

dík Míro...zaslepil mě žal...nebolí mě ruka, ale bolí mě ta promarněná šance no :D