čtvrtek 7. července 2011

Deník EBTC: den třetí

Mám "vlka". Ale nejsem zdaleka sám. Chůze některých hráčů a jejich doprovodu hovořila zcela výmluvně. A to nás čekají ještě dva soutěžní dny. Já na koženkové sedačce buginy rules offical a hráči "po svých", většinou v dlouhých černých kalhotách. Dnes se rozběhly jamkové zápasy. Jednoznačně nejdramatičtější bylo utkání Španělů /2.místo po dvou kolech na rány/ s Iry /7.místo/. Čtvrtý rozhodující bod vybojovali Španělé až na 23.jamce sedmého utkání. Nádherná podívaná. A pak se všichni vraceli do klubovny z nejvzdálenějšího jamkoviště na hřišti. Hra byla dnes opět extrémně pomalá. První foursome startující v 7:00 skončil devítku v tragickém čase 2 hodiny a 12 minut. Jeden Španěl vyměřoval pat 3 minuty a 12 sekund! Samozřejmě dostal okamžitě varování! Když jsem po dohrání všech zápasů sečetl poctivě zapsané rulingy, napočítal jsem 27. Zejména hráči požadovali úlevu od nezatravněných míst: "Proč je támhleta lysina označena jako G.U.R. /Ground Under Repair = půda v opravě/ a tahle ne? Je to tady úplně stejné, tak dostanu úlevu?". "Ne, míč se hraje jak leží - bad luck.". Ale řešil jsem i ztrátu jamky po dotknutí se dráhu patu - ten Švýcar byl hodně rozzuřený. Po té, co poslední flight opustil jamkoviště jamky číslo 14 jsem se vydal do míst, kam je hráčům zakázán vstup. Totiž do vodní překážky mezi jamkami 13 a 14 - "ostrov" kde se těží a třídí štěrk. Dvanáct "provéček" jsem posbíral. Tři s vlajkou Francie /8.místo/, která překvapivě přehrála do té doby suverénní Německo. Přeji klidné spaní.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Aleši,jak jsme na tom ve srovnání s evropou,nejen výsledkově?
Vašek