pátek 30. července 2010

Krása na greenech: na vlastní nebezpečí

Barbara Handlová, foto Ivan Paggio
Probíhá jubilejní desátý ročník soutěže golfové krásy Miss Golf. V loňském roce měl GC Beřovice zástupkyni v podobě Markéty Tauchmanové, která nakonec obsadila 2.místo. Letos je mezi soutěžícími Barbara Handlová. Momentálně se nachází ve Špindlerově Mlýně, kde pracuje jako dobrovolnice pro společnost ICTUS, která pomáhá lidem po cévních mozkových příhodách. Přes celodenní vytížení si našla čas na krátký rozhovor, který je, jak sami uznáte, tak trochu na vlastní nebezpečí.
Co Tě přimělo se do soutěže přihlásit?
Sláva, peníze, prestiž, nabídky všeho druhu.
Máš nějaké zkušenosti z podobné soutěže?
Nemám, první zkušenost.
Na missgolf.cz se objevily Tvé nové studiové fotografie. Jak focení probíhalo?
Focení jsem si náramně užila, s panem fotografem jsme si výborně rozuměli.
Jak samotná soutěž probíhá?
Od 15.4. do 1.11. se dívky mohou do soutěže přihlašovat přes internet, kde probíhá hlasování. To bude ukončeno 4.11. V sobotu 4.9. se koná golfový turnaj, finálový večer je na programu 28.11.
A kudy vede cesta do finále?
Finále je pro 12 děvčat. Tři nejlepší z internetového hlasování, další tři z turnaje a zbylou šestici vybere porota.
Co říkáš na ostatní děvčata?
Nechápu jak se dívky bez HCP a bez klubové příslušnosti mohou přihlásit do soutěže golfové krásy.
Pozn.red.: Pokud se přihlášená dívka bez HCP nezúčastní minimálně pěti lekcí s profesionálním trenérem, které organizuje pořadatel, bude ze soutěže vyřazena.
Jak probíhají skupinové tréninky?
Ještě nevím, žádného jsem se zatím nezúčastnila, jsem časově velmi vytížená - prázdniny. Do soutěže jsem se přihlásila až začátkem prázdnin.
Proč tak pozdě? Určitě je to nevýhodné vzhledem k internetovému hlasování?
Už několik let o účasti přemýšlím, letos přišla ta správná chvíle.
Tvou tvář bylo možno spatřit v minulosti v televizním vysílání. O co šlo?
Reklamní spoty, ale do detailů bych raději nezabíhala.
Takže z objektivů kamer a fotoaparátů trému nemáš?
Ne, to tedy v žádném případě nemám.
Pojďme zpět k soutěži. Jaké jsou Tvé největší přednosti?
Přirozené a distingované vystupování, inteligence, krásná a velká ňadra.
A co golf?
Samozřejmě také, můj HCP je nejnižší ze všech účastnic.
Co budeš považovat za úspěch?
Vítězství!
Působíš teď velmi sebevědomě. Jsi taková i v běžném životě?
Ano!
Přeji v soutěži hodně štěstí a na závěr se zeptám na Tvé životní motto?
Mír všude a pro všechny - bez výjímek.
Děkuji za rozhovor.
Já také děkuji a všem čtenářům libe.cz přeji úspěšný zbytek golfové sezóny.

3 komentáře:

Jonys řekl(a)...

Jedenáctá otázka a odpověď na ni mě opravdu zaujala :D Přeju hodně štěstí v soutěži.
PS: Samozřejmě už jsem poslal hlas.

Anonymní řekl(a)...

mě jedenáctá otázka zaujala taky ....já s Bárou zrovna šel v nedělním flajtu(1.8.)a k mé smůle ty krásná a velká ňadra asi zrovna nechala doma :-(

míra

Anonymní řekl(a)...

To je ale nechutná 3,14ča. FUJ!