pondělí 22. března 2010

Skokani 2009 - vysvětlení

Vážení, dovolte mi touto cestou reagovat na Vaše komentáře z předchozího příspěvku. Vzhledem k tomu, že tzv.technický server ČGF nemá uživatelské rozhraní pro zjišťování skokanů, oslovili jsme přímo správce serveru, který nám tradičně skokany vyhodnocuje. Výstupy porovnávají období 12/2008 - 12/2009. Hráč, který např. v březnu 2009 získal HCP 54, je zařazen mezi skokany kategorie BEZ HCP. To je právě případ Jiřího Tikala, který byl na server zaveden 12.3.2009 s HCP 54. Tolik vysvětlení. A ještě zveřejňuji rozšířené, medailové pořadí skonanů 2009.
Singl HCP (do 9,9):
1. Tomáš Prokop 9 --> 4,9
2. Adéla Cejnarová 4,1 --> 1,2
3. Tomáš Dvořák 7,4 --> 4,7
EGA HCP (10,0-36):
1. Miloš Mudroch 36 --> 20,8
2. Jakub Hron 27,7 --> 14,7
3. Helena Kohoutová 35 --> 22,9
Klubový HCP (37-54):
1. Josef Bernášek 54 --> 21,4
2. Jan Valenta 54 --> 22,1
3. Pavel Starosta 54 --> 27
BEZ HCP:
1. David Zlatník BEZ --> 15,7
2. Jiří Kočárek BEZ --> 16,8
3. Jiří Tikal BEZ --> 21,3

7 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Díky za vysvětlení :) Je pravda, že jsem ZK dělal v říjnu 08, ale do klubu a tedy CGF jsem nastoupil až v březnu 09.. Každopádně i kdybych měl HCP 54, tak by mi to bylo jedno, hlavně že se dobře hrálo :) a spíš mě štve Kočárek, který snížil víc jak já - ještě že jsme se o nic nevsadili :) asi ho budu muset naprášit v práci, aby se mu tak dobře netrénovalo a mohli jsme se v dalším roce o něco vsadit :)

Ktacik řekl(a)...

Nebo mu seženeme nějakou náročnou babu. :-D
Já sem se stříbrem spokojenej. :-)

Unknown řekl(a)...

ok, něco musíme vymyslet, každopádně takhle to dál nejde :)

Unknown řekl(a)...

PS: prý chce v tomhle roce trénovat 7x týdně... takže nějaký plán je naprosto na svém místě :-D

Unknown řekl(a)...

PSS: teď jsme spolu na dovolený ve Francii na lyžování do konce týdne...tak já něco vymyslím :-DD myslím, že mi nebude dělat problém nějak ty nohy zdeformovat :-DD

Anonymní řekl(a)...

No tak pánové snad se tu na mě nebudete takhle neférově domlouvat:D Každopádně musim říct že plán je minimálně sedmkrát týdně :D

Jirka K.

Unknown řekl(a)...

No, myslím, že jsem na správné cestě...kolega Kočárek komentář psal asi půl hodiny, protože už má pár půlek v sobě :-D Takže ještě jich do něj pár dám a zítra na svahu bude legrace :-D a pak je skokan roku pro nás na správné cestě :-D