pondělí 22. února 2010

Týden s Jonášem Menclem

Nejprve mi dovolte omluvu za pozdní publikování medailonu dalšího člena úspěšného mužského týmu. Doufám, že už se to nebude opakovat. Jonáš Mencl oslaví za pár dní osmnáctiny, konkrétně 28.4.2010. Po sezóně 2009 má jeho HCP hodnotu 3,9. Mimo domovských Beřovic je členem ještě na Botanice a v Podbořánkách. Při společných výjezdech působí tiše až zakřiknutě, ale víc než na kohokoli jiného se na Jonáše hodí rčení: "Co slovo to perla!". Předloňská Telč by mohla vyprávět... Mezi jeho nejsilnější stránky patří, dle mého názoru, krátká hra. Včera sehrál /MČR družstev na FSG/ dramatický, nakonec vítězný, souboj s Jakubem Švarcem.
Od kdy jsi golfistou? Kde a jak jsi ke golfu přišel? Golf hraji od roku 2000. Podobně jako Kuba jsem první dva roky trávil na rohožce a to tak jednou měsíčně. Aktivně se mu věnuji 8 let. Před deseti lety nám nabídl tátův kolega z práce jestli si to nechceme vyzkoušet. Šli jsme do toho, chytlo mě to a začali jsme samozřejmě v Beřovicích.
Jaké používáš vybavení? Železa Callaway Big Bertha Fusion, dřeva Taylormade r580, driver Taylormade Tour Burner, putter Odyssey Black Series, míče Bridgestone B330-RX.
Tvůj současný stav? Partnerka? Jak dlouho? Nezadaný
Zaměstnání/studium? Gymnázium Slaný
Oblíbené pivo? Když už si ho dám, tak Plzeň :-)
Oblíbený alkoholický nápoj? Cuba Libre, mám rád Coca-Colu :-)
Oblíbený nealkoholický nápoj? Coca-Cola nebo neperlivá voda.
První web, který otevřeš, když usedáš k počítači? idnes.cz nebo facebook
Další oblíbený sport po golfu? Hokej
Nejoblíbenější hřiště v ČR? Zatím je to Ypsilonka, ale moc se mi líbil Albatross. Hrál jsem tam sice jen 9 jamek, ale takovou kvalitu jsem v ČR ještě neviděl.
Nejoblíbenější jamka v Beřovicích? 17
Nejlepší parťák do flightu? Je jich hodně. Když je sranda, tak jsou to nejlepší parťáci. Nejlepší je asi Báža a táta :-D:-D
Oblíbený český PRO? Jan Juhaniak. Jsem fakticky rád, že s ním mohu trénovat.
Oblíbený světový PRO? Tiger Woods
Co Ti v našem klubu/hřišti nejvíce chybí? Přál bych si větší počet mladých, hezkých dívek :-):-D
Zaznamenal jsi někdy HIO? Kolikrát? Kde? Jednou, na 9 akademii v Beřo.
Tip na konečné umístění mužů GCBER v Extralize 2010? 8.místo
Něco na sebe prozraď. Co bude čtenáře zajímat? Nevím jestli je to bude zajímat, ale mám zajímavý zážitek z únorové dovolené v JAR. Vyrazili jsme s tátou i mámou na místní golfové hřiště. To, že jsme s tátou hráli po pěti jamkách asi plus 10, je vedlejší, protože když jsme jeli k odpališti šesté jamky a táta poprosil maminečku, aby s buginou poodjela kousek dolů, máma dupla na plyn a ejhle! Vyskočila z buginy a ta se zřítila dolů z nějaké zídky. Chyběla jen klapka a stydět by se za to nemuseli ani herci z Kobry 11. Naštěstí se jí nic nestalo, auto skončilo trochu hůř, ale nebylo to tak hrozný.

21 komentářů:

K. Maštalíř řekl(a)...

Tak já se zeptám jako první:)
Jakýho uspěchu si v tvé dosavadní karieře zatim nejvíc ceníš? A jaký máš plány na 2010?

Anonymní řekl(a)...

Včera jsi vypadal při jamkovce s Jakubem Švarcem, jako kdybys byl ve vlastním světě, nevnímal diváky a soustředil se jenom na svojí hru. Bylo to tak a umíš to i venku?
Vanda

Jonys řekl(a)...

Nejvíce si cením postupu do extraligy, snad už by se o Beřovicích mohlo mluvit trochu víc než jen jednou větou na cgf.cz. A plány na 2010? Lepší výkony hlavně v extralize, loni se mi v lize moc nedařilo, pravidelně hrát CGAT a srazit hcp pod 3.

Jonys řekl(a)...

Je pravda, že jsem se hodně soustředil, ale byl jsem také hodně nervozní a už na mě padala deka, když Kuba vyhrál 16.,17. a já si vybavil jamkovku v Beřovicích s Kubou Maštalířem, kde jsem zápas prohrál na poslední jamce. Právě psychika mi dělá největší problém. I venku se při každém turnaji snažím co nejvíc soustředit :)

K. Maštalíř řekl(a)...

Jako víš co za prohru semnou se nemusíš stydět. Tu si můžeš klidně vyškrtnout ze statistik:D

Anonymní řekl(a)...

Jonasi, nejlepsi pribeh s maminkou!.)
Bara

Jonys řekl(a)...

jj dodnes to nějak nechápu

libegolf řekl(a)...

Napsal jsi někdy holce básničku?

Jonys řekl(a)...

Nenapsal, asi na ní půjdu jinou metodou. :)

libegolf řekl(a)...

To mě začíná zajímat. Tak jakou metodu volíš?

Jonys řekl(a)...

Šáhnu jí ve sprše na švába a ona povolí :D:D

Anonymní řekl(a)...

kopačkou?:D máš radši nošení bagu nebo elektriku? matyáš

Jonys řekl(a)...

Radši bych to nosil na zádech, ale jelikož mě z toho bolely záda, tak mam elekto-caddy.

Anonymní řekl(a)...

prej bolely zada..!.))) tsss
B.

Jonys řekl(a)...

no fákt.:)

Anonymní řekl(a)...

Kolik si už v životě viděl švábů?

Jonys řekl(a)...

Teď nevim, jak to myslíš? :D

K. Maštalíř řekl(a)...

Já bych věděl:D

libegolf řekl(a)...

Přišel čas, abych jako správce webu zasáhnul a otočil diskusi jiným směrem... Jonáši, jakou máš nejraději květinu?

K. Maštalíř řekl(a)...

Taky mám otázku. Máš pocit, že tě Aleš nějakým způsobem motivoval k treninku a celkovýmu zlepšení hry? :)

Jonys řekl(a)...

Že se ptáš? Každý ví, že mám nejradši růži.
Teď nevím, akorát hecuje na lize před startem. :D