pondělí 15. září 2008

Beřovický "Ryder Cup"

V kalendáři turnajů GC Beřovice je na 11.-12.10.2008 naplánován Beřovický "Ryder Cup" nebo chcete-li souboj Zajíců a Lišek. Po loňském jasném vítězství Zajíců se ozývaly hlasy na rozšíření o akademické hřiště popř. pojmout akci jako dvoudenní. Upřímně řečeno jde také o to vyrovnat poměr šancí na vítězství. Z liščí nory jsem totiž zaslechl následující: "Navrhněte způsob hry a pravidla, my protestujeme...". Své názory, návrhy či nápady připojte do komentáře.

15 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Já nevim proč lišky protestujou? Kdyť vedou celkově 3:2 pokud se nepletu! Ale já si myslim že my usmrkaný zající ty zkušený lišky spráskáme kdekoli...Akoň může bejt...1. Normoň 2. Akoň...hlavně ať neprší a neni pod nulou!

Chiquita řekl(a)...

Vzhledem k tomu, že už máme 18 nemuselo by se pro turnaj blokovat celé hřiště, tak bych byla určitě pro dvoudenní. Formu bych navrhovala například:
1. den - foursome normon + single akademie
2. den - fourball 9 jamek akademie a 9 jamek 1. devítka + single 9 jamek 2. devitka a 9 jamek akademie.

Ať už bude ale systém jakýkoliv, určitě jsem pro zapojit více akademii a poslední jamkovky ve 2. dni odehrát též na akademii, protože tam mi přijde atmosféra pro zakončení tohoto turnaje určitě klubovější.

libegolf řekl(a)...

Kubajzno, pleteš. Stav je 3:3.

Radek řekl(a)...

Myslím, že není ani tak podstatný systém hry, ale její podstata. Alespoň jednou do roka se všichni sejít na turnaji, kde je větším potěšením se zúčastnit než vyhrát.

Kdy se Vám povede například vidět prohru zajíčka pana Petra "Hadráka" juniora s lišákem Jirkou Nacházelem? (letos se chystá víc takových duelů)

No a jsem u toho podstatného. Proč by měli asi lišky prohrát? Dlouho jsem o tom přemýšlel a nic mě nenapadlo. Co zajíčci???

PS: Snad se nás sejde víc než na mistrovství.

Ktacik řekl(a)...

Já přijdu fandit, ale ještě nevím komu. :-)

Anonymní řekl(a)...

Já souhlasím s Radkem, ani tak nezáleží na formě jako na atmosféře, ale nadurhou stranu s ním nesouhlasím, že by nás nějak výrazně ohrozili :-)
Ice

Radek řekl(a)...

důležité upozernění:
V termínu 11.-12.10. v Beřovicích probíhá tréninkový kemp nadějí ve věku 3-5 let. v rámci zkoušky psychické odolnosti budou zajíčči zařazeni do turnaje Ryder Cup. Z toho vyplývá, že pro ostatní zajíce zbývají cca. 2 místa. Prosím pospěšte si s registrací.

libegolf řekl(a)...

Přijmul jsem několik návrhů a zvolil bych následující variantu.
Sobota dopledne: Foursome 18 jamek (normované hříště)
Sobota odpoledne: Fourball 18 jamek (akademie)
Neděle: Dvouhry 18 jamek (normované hřiště)

Zásadní roli na normovaném hřišti budou hrát odpaliště:
Zající: Černá
Zaječice: Modrá
Lišáci: Žlutá
Lišky: Červená

Anonymní řekl(a)...

Souhlasím že jde hlavně o to si dobře zahrát a dobře se pobavit...proto je super že turnaj bude dvoudenní a že se bude hrát i na akademii ( což samo o sobě hodně vyrovnává síly)...Respektuji i fakt že se lišky necejtí uplně jako vítězové :-) a že je snaha trochu vyrovnat síly...ale rozdíl žlutá a černá to mi vážně příjde hodně...všichni víme že zvlášť na druhé devítce je velký rozdíl i jestli pujdem na černý nebo bílý odpaliště...a teď černý a žlutý ??!!...a nakonec když přejdu že pro nízký hcp to bude hodně velká nevýhoda tak co takovej chudák zajíc s hcp 25 kterej půjde na černý odpaliště...to pro něj bude asi dost velký trápení...

Navrhuji :
Zajíci: Bílá
Zaječice: Modrá
Lišáci: Žlutá
Lišky: Červená

Hawk

Radek řekl(a)...

Navrhuji:

všichni ze svých odpališť...

vyjímka a již skoro tradice: senioři žluté respektive červené bez rozdílu HCP. Senioři jsou od 35 let? :-).

Každopádně já půjdu s jakýmkoli zajíčkem z černých. Nechci Vám dát po Vaší prohře možnost jakékoli výmluvy!!!!!!!!!

Anonymní řekl(a)...

Je to tak jak říká Radek,je důležitější se sejít než vyhrát.Škoda že nebude taky trochu sranda, protože už jen hláška, ,,že proti všemu protestujem" byla řečena jako fór a co teprve řeči při hře a v klubovně, to aby si zajíci vzali nějakého doktora na hlavu(jak se jen jmenuje nějak od p..) už jsem starej a nevzpomenu si , ale vzpomunu si, že mezi 11 a 12.10.máme dát zajícům na prdel, musej bejt ale bez plenek.

Anonymní řekl(a)...

Začíná se to hezky rozbíhat, už se těším.
Ať už bude změna pravidel nebo ne, se vším souhlasím a doufám, že se sejdeme v hojném počtu.
Chystám sladké překvapení!
Helena

Anonymní řekl(a)...

Lišky sladký můžou a už se těšej a pro zajíce ať lišky přinesou nějakou mrkev, ať nekoukaj hladově ze své jamky.

Anonymní řekl(a)...

Zajíci nemůžou prohrát.

Radek řekl(a)...

Můžou. A i prohrajou. Vždyť se bojí tak, že se ani nepodepíší :-(