pondělí 25. května 2009

Střípky z jamkového mistrovství

Co se o víkendu v Beřovicích vyslovilo a co mimo hlavní dění událo?
  • Adam Koukol musel o víkendu odehrát celkem 85 jamek!
  • Vítěz Petr Heider utrousil: "Nejtěžší a nejlepší byl semifinálový zápas s Kubou Maštalířem.".
  • Adam Koukol poprvé porazil v jamkovce svého stálého přemožitele Matěje Maštalíře.
  • V neděli odpoledne oznámila Zuzka Bečková: "Když jsem unavená, tak už mě ten golf nebaví...".
  • Na 12. jamce svého druhého zápasu prohlásila Daniela Kostková: "Jsem unavená!".
  • Lukáš Liška vedl po 12. jamce svého zápasu (soupeř Daniel Václavek) o 4, nakonec o dvě prohrál.
  • Na 13. jamce svého druhého zápasu prohlásila Daniela Kostková: "Jsem unavená!".
  • Lenka Budinová vedla po 13. jamce svého zápasu (soupeřka Zuzka Bečková) o 4, nakonec na 19. jamce prohrála.
  • Na 14. jamce svého druhého zápasu prohlásila Daniela Kostková: "Jsem unavená! Báro gratuluju.". Ale ještě si spolu zahrály 15. a 16. jamku!
  • Je zcela nutné mít kartičku PIN POSITIONS. Bez ní se vyhrát nedá, míní Karel Štaubert!
  • Dodine, pokud chceš fotit, musíš mít nabité baterie.
  • Po zápase 1.kola Koukol vs. Handl zaznělo: "Na první jamce jsme probrali 7 témat!".
  • Eva Tichá nasadila tempo smrtící, marně jsem jí na bugině naháněl...
  • Adam Koukol zahrál na 9. jamce birdie. Jakub Maštalíř zahrál na 9. jamce eagle. Birdie nebere!
  • Za každým rohem číhá únava...

Doplníte do komentářů Vaše postřehy?

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

:-DD

Anonymní řekl(a)...

Budu se opakovat, ale pobavilo mě ukončení našeho zápasu s Domčou s jejími slovy po zjištění, že hra skončila: "Do prdele..., gratuluju!"

Vanda

Anonymní řekl(a)...

"Jak je u tebe?" - "U mě už je sucho.."

Anonymní řekl(a)...

Tak si dej pod sebe igelit! =D

Anonymní řekl(a)...

Bojím se zeptat, kde proběhla tahle scéna :) Vanda

K. Maštalíř řekl(a)...

Adam v zápase o 3.místo: ''Kdo dojde, vyhraje!'' Potvrdilo se.