čtvrtek 19. února 2009

Skokani

Na výroční schůzi se mimo jiné vyhlašovali HCP skokani v již tradičních kategoriích. Všichni čtyři vítězové jsou z mládežnických kategorii a zde jsou jejich konkrétní skoky:

1. Začínám sezónu BEZ HCP a doskočím kam?
Jan Bernášek BEZ --> 16,6
2. Začínám sezónu s klubovým HCP (36,5-54) a doskočím kam?
Martin Zíka 54 --> 20,5
3. Začínám sezónu s aktivním nejednomístným EGA HCP (10,0-36) a doskočím kam?
Zdeněk Sýkora 32,7 --> 12,9
4. Začínám sezónu s aktivním jednomístným EGA HCP (0-9,9) a doskočím kam?
Jakub Maštalíř 7,9 --> 5,4

A kdo byl "nejlepším" skokanem opačným směrem? "Pochlubte" se zvýšením svého HCP v komentářích a hlasujte v nové anketě!

19 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

už bych chtěl taky něco vyhrát, tak to zkusím tady......začátek sezóny HCP 11 snížení na HCP 8,9 a pak rozjezd na konečných 10,5....vím že to není od začátku sezóny ale během ní zvýšení o 2,6.....to už by za nějaké ocenění nebo vyhlášení stálo, ne?

míra nosky

Unknown řekl(a)...

Návrh na tato ocenění na schůzi také padl ,-) Tak příští rok...
Blanka

Anonymní řekl(a)...

Jsem jenom o kousek v závěsu...začátek sezóny 2,8 a konec sezóny 3,9...takže rozdíl 2,1... zatím beru druhý místo :-)

libegolf řekl(a)...

Hawku jen ta matematika 3,9-2,8=1,1!!!
Takže jak to je?

Anonymní řekl(a)...

No vidíš to jsem blb...tak to jsem měl nakonec ještě dobrou sezónu :-))))

Anonymní řekl(a)...

mno když už sme u toho...Míra 10,5 - 8,9 = 1,6 ..hehe

Anonymní řekl(a)...

No a pak nemají všichni takové HCP s těmi počty :-)

Radek

Anonymní řekl(a)...

To nemáte nikdo lepší výsledek ?Tak to jsem tedy v loni Míru zařízl: 15,3 - 13,6 = 1,7 !!!. Zatím tedy 1. místo ...haha !
Láda

Anonymní řekl(a)...

Tak já jsem udělal jeden velký skok v sezoně 2008. Z 6,1 jsem se posunul na krásných 6,0.
Jonáš Mencl

Anonymní řekl(a)...

tak to není tím, že bych blbě hrál, já jen blbě počítám.......ještě že směrem nahoru, jinak by to byl ,,disk" na každém turnaji a vzhledem k tomu, že jsem jich hrál 78 tak to by byl skok vzhůru!!!!
Láďo a ten skok byl směrem dolů a nebo nahoru, napsané to máš, že dolů (15,3 - 13,6 = 1,7 )
příští sezónu hraju jenom s Hawkem, to budou výsledky že na příští schůzi jistě něco urvem.....
Kubo a tyhle počty jsem se učil na prvním stupni základky, takže asi před 38 lety, tak prosím trošku přimouřit oči......díky

míra

Anonymní řekl(a)...

Jondo, tak to jsi s HCP cuknul pořádně, když udržíš takovou formu ještě asi 50 let, tak jako důchodce budeš mít HCP 1......tak držím palce

míra

Anonymní řekl(a)...

mhouřim mhouřim...já jako čerstvě vyzákladěný hoch to mám líp zažitý no:) Proto, jestli ti dělají problém desetinná čísla, tak ti sem napíšu návod jak to počítat.
10,5 - 8,9 = /.10
105-89=....tím jsme se zbavili desetinných čárek a teď se nám to bude jak lépe počítat, tak psát na kalkulačku.:) Každopádně nezapomeň poté výsledek opět vydělit deseti.
105 - 89 = 16 /:10
Toť vše:D

Anonymní řekl(a)...

Jonda by měl být želva roku. Možná jsem u toho i byl když uhrál těch 36,5 bodu a shodil ten 0,1 velkej balvan

Radek

Anonymní řekl(a)...

Míro, ten skok byl samozřejmě nahoru, jinak bych se hlásil na skokana vyhlašovaného na výroční schůzi.
Láda

Anonymní řekl(a)...

Láďo já tě jen zkoušel......

Anonymní řekl(a)...

Bohužel se nemám čím chlubit, ale sezónu jsem začala s HCP 11, vyšplhala se na 12,4, pak snížila na 11,8 a opět vyšplhala na 12,2. Myslím, že ocenění je moje i proto, že stejný HCP 12,2 jsem měla už na začátku sezóny 2007. Vanda

Anonymní řekl(a)...

Vando, na kolísání si tady nehrajeme. Rozhoduje absolutní rozdíl od začátku do konce sezony.
Takže zatím jste mne nikdo nepřesvědčil, že nejsem první.
Láda

Anonymní řekl(a)...

koukám, že se to pěkně rozjelo.....to tedy bude asi tuhle sezónu pěknej boj o ,, ANTISKOKANA"
na téhle soutěži bude jistě velká účast a nával, protože tady stačí hrát špatně a jsi ve hře(vím, pro většinu z nás je to problém hrát špatně, ale vidina vítězství dovede přesvědčit)já do toho jistě půjdu a co vy???????

míra

Ktacik řekl(a)...

Já bych vyčkal, až Blanka zveřejní seznam odměn. Bude to jistě jako výborná motivace. Škoda, že nemám kam skočit. Možná do pole.