pondělí 1. října 2012

OMLOUVÁM SE...

V květnu 2010 jsem na tomto blogu informoval čtenáře o počátcích golfové kariéry pana Evžena Sosny. Proč byly nejen pro mě jeho výsledky, zejména na našem hřišti tak zajímavé? Byly výborné, až neuvěřitelné. Reakce byla poměrně rychlá, pan Sosna mě opakovaně vyzývá ke konfrontaci přímo na hřišti. Nechce mě porazit, ale dokázat, že každodenní pílí kombinovanou s buldočí povahou lze dosáhnout dobrých výkonů a výsledků. A to i přes seniorský věk. Na jeho výzvy ke společné hře jsem pro velkou časovou zaneprázdněnost nemohl kladně reagovat. V neděli 23. září 2012 se již konfrontaci vyhnout nelze. Pan Sosna na mě čeká přímo před klubovnou v Beřovicích. Výsledky, dnes již hráče se singl HCP, z renomovaných vysoce sportovních tour hovoří jasně. Pane Sosno, přijměte touto cestou omluvu za můj článek a zároveň mi dovolte Vám popřát mnoho osobních úspěchů nejen na golfových hřištích.

Žádné komentáře: