čtvrtek 1. dubna 2010

Začínáme v neděli

Již tuto neděli 4.4.2010 začíná dlouhodobá, celosezónní soutěž BEŘOVICKÝ EKLEKTIK presented by LIBE.CZ. O co jde? Každý člen GC Beřovice, který se bude zúčastňovat pravidelných úterních, čtvrtečních a nedělních turnajů na našem hřišti, bude do soutěže automaticky zařazen. A jak už napovídá samotný název, kdo na konci sezóny složí ze všech svých výsledků na jamkách nejlepší číslo, vyhrává. Jako příklad konečného hodnocení hráče jsem si dovolil použít soutěžní výsledky mého otce v sezóně 2009. A kolik bude potřeba na vítězství? Tipujte v komentářích.
Nápad na celou soutěž vzešel od Michala Gabora.
POZOR!!! Zde je BEŘOVICKÝ EKLEKTIK Jana Křenka za rok 2009. Hezké pokoukání, co říkáte?

16 komentářů:

K. Maštalíř řekl(a)...

tipnu 63

Anonymní řekl(a)...

Budou se zveřejňovat průběžné výsledky? Třeba jednou měsíčně?

Jirka

libegolf řekl(a)...

Budeme se snažit udržovat aktuální průběžné výsledky. Ale uvidíme jaká bude realita...

libegolf řekl(a)...

Můj tip je 59.

Anonymní řekl(a)...

můj tip je 54

Radek

Anonymní řekl(a)...

Začíná to vypadat, jako soutěž, kdo tipne nejmenší číslo :D

Jirka

Ktacik řekl(a)...

Já jsem prohlédl všechny svoje průchody hřištěm loni včetně nesoutěžních a dalo mi to 70. Takže naše borce tipuju na 58.

Anonymní řekl(a)...

No když jsem se kouknul na své hry, včetně těch nesoutěžních tak mi to dalo 61. Takže těch 54 až 56 by mohlo padnout.

Jirka

Gian řekl(a)...

A když už máš teď Aleši data z federačního serveru, tak by si to mohl vyjet třeba za loňskou sezónu, co? Ať víme do čeho jdeme:-)))Ještě bych taky rád trochu podiskutoval o výhrách, sázkách, vkladech, ....

libegolf řekl(a)...

No. Zdaleka to není tak jednoduché a zmiňovaná fukcionalita ještě není a uvidíme kdy se jí dočkáme. Takže zpočátku budeme fungovat bohužel ručně. Podiskutovat můžeme v neděli popř. zde.

Jonys řekl(a)...

Podle mě by mohlo padnout tak 60.

Anonymní řekl(a)...

navrhoval bych i celý hřiště v eagle:D

Anonymní řekl(a)...

já myslím že padne 55 ran
míra

Anonymní řekl(a)...

Nedokazu odhadnout nejnizsi cislo u tech nejlepsich. Pokud odehraji nad 20 kol za sezonu, mohou jit tak -10 az -15 Muj TIP je -13, takze 59.U sebe bych byl spokojenej pod parem hriste...
NICMENE, NAVRHUJI OCENIT VSECHNY HRACE (NAPR. DIPLOMEM), KTERI PAR HRISTE "POKORI"

Mira Sajdl

Chiquita řekl(a)...

Kurnik chodi ten Krenek nekdy do prace? ;-)

Anonymní řekl(a)...

Když takovej neumětel jako já má 58, tak vítěz bude mít 53. Jinak Alíku dík za práci, už vím, kde mě pálí pata!!
Camilo