pondělí 12. října 2009

Přišlo mailem

Do mailové schránky libe.cz přišla žádost o publikování této fotografie. Zároveň žádám o její okomentování neboť jsem žádné výsledky zmiňovaného turnaje /Beřovice, 10.10.2009/ nenašel.
Znění mailu:
ahoj Aleši,
prosím můžeš dát na stránky fotku ze souboje generací, aby byla dostupná i ostatním ..... díky
.... bylo to takové malé pokračování Ryder cupu a ty zkušenosti jsou prostě vidět .....
mirek

6 komentářů:

libegolf řekl(a)...

Milan Pokorný /manager GCBŘ/ poskytl následující komentář, který je také na www.gcbr.cz:
První ze série sobotních beřovických "sranda" turnajů jsme odehráli. Srdečně gratulujeme těm "věkem zkušenějším", kteří to mlaďochům nandali o 15 ran!!!
Souboj generací
Z původních 4 kategorií jsme díky menšímu zájmu mladších ročníků zúžili souboj na dva tábory: 0-46 let a 46 let +. Hráli jsme na rány bez vyrovnání, systém eklektik dvojic (zapsaný lepší brutto výsledek z dvojice). V každé kategorii hrálo 16 hráčů. Přesněji z mladší kategorie na start nedorazili dva. To znamenalo,že byla tato kategorie vlastní "nedisciplinovaností" znevýhodněna, protože dva její členové neměli "parťáka", který by jim pomohl zvládnout případné malé výpadky ve hře.
Výše uvedené však nic nemění na skvělé formě těch dříve narozených, kteří v celkovém součtu "mlaďochům" utekli o 15 ran a mohli tak být dekorování medailemi pro vítěze historicky prvního "Souboje generací" v Beřovicích. Gratulujeme!!!
Za organizátora bych chtěl všem účastníkům poděkovat za výkony a skvělou atmosféru. No a hlavně za to, že se nelekli nevlídného rána, které se ještě před začátkem turnaje nakonec změnilo na velmi příjemné nevětrné golfové počasí.
Také bych rád poděkoval kuchařům, protože "kýta pražského uzenáře", která turnaj doplňovala, byla perfektní. Věřím, že těmito turnajemi obnovíme dřívější beřovické tradice a zvu tímto všechny (klubové i neklubové), aby si s námi podobně parádní atmosféru přišli užít !
Těším se již příští sobotu v turnaji "O beřovické čuně" na viděnou.

libegolf řekl(a)...

Vím, že se jedná o podzimní "sranda" turnaje a hlavním cílem je pobavit se, přesto si nedovolím nerýpnout si! Proč je Míra Nosky na vítězné fotografii s medailí na krku? Hrál za jinou kategorii? Je to přeběhlík? :-)

Anonymní řekl(a)...

nevím, kdo se ptá,ale asi někdo komu vadí, že mě to s tou medailí tak sluší!!!!!! ..... ale přesto odpovím .... míra tam je proto, že už je starej(46) a v tomto turnaji, jak mě bylo řečeno bylo potřeba vyrovnat počet startujících a tak se rozhodovalo mezi dvěma hráči ve věku, který je na hraně ..... a vzhledem k tomu že jeden z těch dvou byla žena, usoudil soutěžní výbor postaršit mě(postaršit ženu by asi nebylo taktní) a na startu mě to takto bylo sděleno startérem ..... omlouvám se tímto dotazujícímu za to, že jsem na fotce s medailí(ale po pravdě řečeno, jsem na fotce proto, že to byl můj foťák a bez něj by ta fotka nevznikla!!!!!)
je dobře že tyto "sranda" turnaje nebere nikdo moc vážně ......

a já se pod to klidně podepíšu

míra nosky

libegolf řekl(a)...

Já se ale podepsal. A to hned nahoře - libegolf je Aleš Libecajt. Fakt jsem to nemyslel špatně, dobře víš, že jsem rád za každý příspěvěk, fotku dvojnásob. Každopádně děkuji za vyjasnění celé situace ohledně průběhu klání jak Tobě, tak Milanovi.

Anonymní řekl(a)...

to víš, jak mě udělali starším, hned mě ta hlava všechno nebere..... tím nechci říct, že mě předtím fungovala ...... já si chtěl pokecat, s někým se pohádat a ty mě to takhle zkazíš ..... žádnou radost postaršenému protivnému mrzutému
nedopřeješ ......

míra

Anonymní řekl(a)...

Fotky už jsou na nástěnce, tak ať všichni vidí!
Stále se nám posouvá hranice mladých (tentokrát to bylo až do 45 let), asi je to tím, že opravdové mlaďochy tato sranda moc nebere.
Míra nám staříkům svým výkonem hodně pomohl, takže na tu fotku fakt patří.

Přijďte tuto sobotu na prasátko, snad počasí dovolí hrát venku.


Helena